top
logo
Serbian English German




ANKETA

Muzika na Magic radiju je? ?
 

TRENUTNO ONLINE

Imamo 23 gostiju na mreži

STATISTIKA POSJETA

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDanas295
mod_vvisit_counterJuče573
mod_vvisit_counterOve sedmice2700
mod_vvisit_counterProšla sedmica4636
mod_vvisit_counterOvaj mjesec15582
mod_vvisit_counterProšli mjesec23011
mod_vvisit_counterUkupno1586027
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

Bratunac : UŽ "Priroda" obilježava Međunarodni dan prava potrošača, 15.mart PDF Štampa El. pošta
Napisao Sladjana Brajovic   
ponedeljak, 15 mart 2021 08:37

altBratunac - Danas se obilježava, 15.mart, Svjetski dan prava potrošača. Tim povodom UŽ "Priroda" Bratunac,koje već dvije godine radi i na zaštiti prava potrošača, izdalo je Saopštenje za javnost koje prenosimo.

"Želimo da pomenemo da smo u protekloj potrošačkoj godini bili pogođeni novim izazovima, koji su nažalost išli na štetu nas potrošača.

Pogođeni pandemijom virusa korona, potrošači širom svijeta su bili prninuđeni da se naviknu na novi način života pa i same kupovine. Sve veći primat i na našem tržištu zauzima internet kupovina. Nažalost, naš sistem do sada nije prepoznao značaj internet trgovine te je nije dovoljno ni uredio. Veliki broj internet trgovina uopšte nije registrovan, a samim tim potrošači nemaju ni mogućnost da budu zaštićeni.
U ovoj oblasti više interesa i asistencije je potrebno od nadležnih republičkih ministarstava, inspektorata, poreske uprave kako bi se internet trgovina stavila u legalne tokove, odnosno kako bi se stekli preduslovi za registrovanje on-line trgovine, jer je to jedini način da potrošači mogu da ostvare svoja prava. Svakodnevno se putem različitih stranica prodaje velika količina robe, te se samim tim podržava i siva ekonomija.
Prošlu godinu kao i početak ove, obilježili su potrošački prigovori ka turističkim agencijama, zbog nerealizovanih turističkih aranžmana. Važno je napomenuti da svaki potrošač ima pravo na povrat novca u slučaju nerealizovanog putovanja. Vaučeri koje im agencije nude, jeste samo jedna od mogućnosti realizacije putovanja u idućem periodu, ali ne i obaveza koju potrošač treba da prihvati. Pravo izbora je na nama, potrošačima!
Najviše potrošačkih prigovora dolazi iz oblasti usluga od opšteg ekonomskoh interesa što podrazumijeva komunalna preduzeća i telekom operatere. I dalje se ne čuje dovoljno glas potrošača kroz Komisije za rješavanje potrošačkih prigovora kod pružaoca usluga ovih usluga. Pored navedenog, primjetan je nedostatak stručnih i obrazovanih zaposlenika koji rade sa potrošačima kod pružaoca komunalnih usluga i telekom operatera prilikom zaprimanja i odgovora na prigovore potrošača. Godinu iza nas obilježila je i samovolja pojedinih telekom operatera koji su zatamnjivanjem, ali i gašenjem određenog TV sadržaja, pokazali da im nije u interesu zadovoljstvo potrošača, jer monopol koji im je omogućen u ovoj oblasti je dovoljan za dodatno bogaćenje i bahaćenje!
Ipak u potrošačkoj godini kakva je iza nas, osam od ukupno devet udruženja koji se nalaze u evidenciji Ministarstva trgovine i turizma Republike Srpske, kao udruženja koja su bave zaštitom potrošača, pristupila su osnivanju Saveza. Nadamo se da ćemo na ovaj način uspjeti da ostvarimo veći stepen zaštite potrošača u Srpskoj" - kaže se na kraju saopštenja za javnost koje redakciji radija "Magic" stiglo iz UŽ "Priroda" Bratunac.
Udruženje za zaštitu potrošača “Priroda”
Tel/fax: 056 410 662
Mail: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Mob: 065 414 801
 
Baner

P R O M O

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner

bottom
top
Radio Slobodna Evropa / Radio Liberty

bottom